Talent Basen asiakastyytyväisyys 2018

100 %

asiakkaistamme kokee palvelumme vastanneen tai ylittäneen odotukset

72

NPS-suositteluindeksi (-100–100)

96,2 %

asiakkaistamme haluaa jatkaa yhteistyötä kanssamme

Asiakastyytyväisyytemme takana on vakuuttava ammattitaito

Haluamme tarjota toimialamme parhaan asiakaskokemuksen ja kartoitamme säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä. Tutkimuksemme mukaan asiakkaamme arvostavat erityisesti ratkaisukeskeisyyttämme, kykyämme kuunnella ja ymmärtää heidän tarpeitaan sekä taitoamme tarjota palveluita esitettyyn ongelmaan. Yleisin palautteemme on, että toimintamme taustalla on vankka ammattitaito, joka vakuuttaa itsessään.

Tämän vuoksi suosittelemme Talent Basea

Erityisosaamisesta pitää voida maksaa, koska se parhaimmillaan maksaa itsensä takaisin, kun joudutaan tekemään vähemmän korjaavia liikkeitä jälkikäteen.

– Lauri Lampi, MTV

Meitä suositellaan!

Suurin osa asiakkaistamme kääntyy puoleemme suositusten kautta. Suosittelijoiden määrä on kasvanut vuosi vuodelta, ja asiakkaidemme suositteluhalukkuudesta kertoo myös vuosittain tutkimamme Net Promoter Score (NPS), joka on noussut huippulukemaan 72.

Asiakkaidemme mukaan he ovat valmiita suosittelemaan meitä muun muassa ketterille muutosmatkoille, digitaalisen liiketoiminnan konseptointiin, informaationhallintaan, sisällönhallintaan… Toisin sanoen kaikille alueille, joilla tarjoamme palveluita.

Näin meitä arvioidaan

4,5/5

Asiointi Talent Basen kanssa on vaivatonta

4,6/5

Talent Basen konsultit tuottavat meille lisäarvoa

4,5/5

Talent Base tarjoaa palveluita, jotka ovat syvällisen asiantuntevia ja näkemyksellisiä

Asiakkaidemme kokemuksia

Avainhenkilöt ovat nopeasti tavoitettavissa ja toimivat asiakaslähtöisesti. Saamme vastauksia esittämiimme kysymyksiin ja ehdotuksia haasteiden ratkaisemiseen.

Tämän vuoksi suosittelemme Talent Basea

Hyvä asiantuntemus ilman turhia bullshit-kalvoja.

Asiakkaidemme kokemuksia

Asiantuntijan pitää nähdä vaivaa ymmärtääkseen tarpeeni ja toteuttaa ja viestiä lopputulos ymmärrettävällä tavalla. Tässä onnistuttiin.

Tämän vuoksi valitsimme Talent Basen

Osaavat ihmiset, hyvä aikaisempi kokemus.

-Tomas Perovuo, MTV

Asiakkaidemme kokemuksia

Talent Base oli paneutunut hyvin tarjouspyyntöömme, ja palvelut vastasivat tarvettamme. Ensimmäinen face-to-face-tapaaminen avainhenkilöiden kanssa oli ilmapiiriltään myönteinen ja vapautunut.

Näin tutkimme asiakastyytyväisyyttämme

Vuosittaisesta asiakastyytyväisyystutkimuksestamme vastaa Suhdetoimisto Kram. Vuonna 2018 tutkimus toteutettiin kvantitatiivisen lomakekyselyn ja kvalitatiivisen haastattelututkimuksen yhdistelmänä. Sekä lomakekysely että haastattelut tehtiin helmi–maaliskuussa 2018.

Tutkimukseen vastasi 27 yritystä kahdeksalta eri toimialalta Suomesta ja Ruotsista.

Oletko tehnyt yhteistyötä kanssamme? Jaa kokemuksesi tästä!