”Meidän kanssamme asiakaskeskeisyys ja asiakkuudenhallinta eivät jää korulauseiksi vaan pidämme huolen, että käsissänne ovat kaikki kehittyneiden asiakassuhteiden hallinnan avaimet. Suunnittelemme ratkaisut, joilla voitte tarjota yksilöllisiä asiakaskokemuksia nopeasti ja tehokkaasti asiakassuhteen kaikissa vaiheissa.”

– Sini Vartiainen, Palvelualueen vetäjä

Asiakkuuden­hallinta

Edistyksellisessä asiakkuudenhallinnassa huomioidaan asiakkaan koko elinkaari ja pyritään systemaattisesti kasvattamaan sen arvoa. Määrittelemme, kuinka organisaation eri yksiköt ja asiakasrajapinnat nivoutuvat toisiinsa, ja kuinka ajantasaisella tiedolla rakennetaan ja kehitetään asiakassuhdetta. Varmistamme, että teillä on käytössänne laadukas data, organisaation läpileikkaavat prosessit, tehokkaat toimintamallit ja tarkoituksenmukaiset tekniset ratkaisut.

Asiakkuudenhallinnan palveluihimme kuuluvat muun muassa:

  • CRM-järjestelmien ratkaisumuotoilu ja määrittely
  • Asiakastiedon ratkaisut ja sisäänrakennettu tietosuoja
  • Markkinointi-, myynti- ja asiakaspalveluprosessien optimointi ja automatisointi
  • Kampanja- ja markkinointisisältöjen hallinta
  • Asiakaspolkujen kartoitus, seuranta ja optimointi
  • CRM-teknologioiden arviointi ja valinta
  • Raportoinnin ja analytiikan kehittäminen

Kysy lisää!

Sini Vartiainen, Palvelualueen vetäjä

Sini Vartiainen

Muuta aiheesta

Case Castrén & Snellman: Master Datojen määrittely osana XRM-hanketta

  • Asiakkuudenhallinta
  • Informaationhallinta