”Digitaalisten palvelujen suunnittelussa huomioimme teknologian, käyttäjäkokemuksen ja yrityksen operatiivisen toimintamallin. Näistä lähtökohdista etsimme asiakkaidemme tarpeisiin parhaiten sopivat ratkaisut.”

– Jukka-Pekka Kääriäinen, Palvelualueen vetäjä

Digitaaliset palvelut

Uusien digitaalisten palvelujen ja niitä tukevien IT-ratkaisujen kehittäminen on paljon muutakin kuin tietotekninen haaste. Asiakaskokemus huomioidaan jo useimmissa kuluttajille suunnatuissa palveluissa, mutta järjestelmiä ja palveluita ylläpitävien ihmisten käyttäjäkokemus unohtuu edelleen helposti.

Liiketoimintaa ja yrityksen operatiivista mallia tukevat tietojärjestelmät sekä ihmiselle suunnitellut, tehokkaat ja helppokäyttöiset työkalut ja prosessit ovat tärkeä osa kokonaisratkaisua teknisen laadun ja käyttäjäkokemuksen lisäksi. Kaikkien näiden tärkeiden näkökulmien huomioiminen ratkaisun suunnittelussa ja toteutuksessa voidaan varmistaa Talent Basen yhdessä asiakkaidensa kanssa kehittämän KAPO(R) -mallin avulla.

Laaja käytännön kokemuksemme suurista ja vaativista hankkeista takaa, että asiakkaamme saavat käyttöönsä kokonaisvaltaisesti ajattelevat ammattilaiset.

Työskentelemme useimmiten liiketoiminnan ja IT-toteutuksen rajapinnassa. Toimimme osana tiimiänne ja autamme siellä missä tarvitaan, esimerkiksi uusien liiketoimintalähtöisten digitaalisten palvelukonseptien luomisessa, palveluiden toteuttamiseen vaadittavien ratkaisujen muotoilussa sekä toteutuksen ohjaamisessa. Palveluihimme sisältyy myös työtapojen ja toimintamallien kehitys.

Toimimme muun muassa seuraavilla osa-alueilla:

  • Sisällönhallinnan ratkaisut
  • Verkkokaupan, digitaalisen median ja asioinnin ratkaisut
  • Digitaalisten aineistojen hallinta
  • Verkkopalvelujen reaaliaikainen, automaattinen personointi

Kysy lisää!

Jukka-Pekka Kääriäinen, Palvelualueen vetäjä

Jukka-Pekka Kääriäinen