Kiinnostaako sisällönhallinta? Hienoa, täältä voit ladata oppaan monikanavaisen sisällönhallinnan ratkaisun valintaan

 

Lataa heti

Oppaan lukemalla opit valitsemaan organisaatiollesi sopivan ratkaisun sisällönhallintaan ja parantamaan asiakaskokemusta sisällönhallinnan avulla.

Sisällönhallinnan tärkeyteen on havahduttu yhä vahvemmin nyt, kun asiointikanavien ja sisältöjen määrä on lähtenyt kasvuun ja ostaminen on siirtynyt yhä voimallisemmin verkkoon. Muutos on pakottanut toimijat reagoimaan, ja asiakkaat odottavat verkkopalveluilta ja niiden sisällöltä enemmän kuin koskaan aiemmin.

Hyvän monikanavaisen asiakas- ja palvelukokemuksen rakentamiseksi tarvitset sisällönhallintaa. Sisällönhallinta on kuin digitaalisen liiketoiminnan sveitsiläinen linkkuveitsi. Se mahdollistaa tehokkaasti monikanavaisen asiakasdialogin sekä monet optimoinnin toimenpiteet, joilla parannat digitaalisen liiketoiminnan mittareita.

Hyvä monikanavainen asiakaskokemus lepää siis modernin sisällönhallinnan päällä, ja sisällönhallinnan ratkaisun valinta on yksi tärkeimmistä panostuksista yrityksen digitaalisen liiketoiminnan kehittämisessä. Jotta onnistuisit tässä mahdollisimman hyvin,
me Talent Basella olemme laatineet sinulle ilmaisen liiketoimintalähtöisen oppaan asiakaskokemuksen parantamiseksi sisällönhallinnalla. Käytännönläheinen opas auttaa sinua analysoimaan organisaatiosi tarpeen sisällönhallinnan ratkaisulle ja laatimaan sisällönhallinnalle business casen.

Opas myös esittelee myös erilaisia sisällönhallinnan arkkitehtuurin malleja ja vertailee näiden mallien soveltuvuutta oppaassa esiteltäviin digitaalisen liiketoiminnan skenaarioihin.

Oppaan ovat kirjoittaneet Talent Basen johtavat konsultit Tuija Riekkinen ja Mikko Mustakallio, joilla on pitkä kokemus sisällönhallinnasta.

Lataa opas


Kysyttävää?

Tuija Riekkinen, Head of Omnichannel Content

Tuija Riekkinen