”Olemme erikoistuneet digitaalisen suorituskyvyn ja tehokkuuden parantamiseen. Tämä aloitetaan usein sisäistä kompleksisuutta karsimalla. Tarjoamme osaamista ja näkemystä erityisesti käyttäjäkokemus- ja arkkitehtuurisuunnittelun alueilla. Lisäksi riveistämme löytyy kaikkikanavaisen sisällönhallinnan huippuosaajat.”

– Sami Masala, Palvelualueen vetäjä

Digitaaliset palvelut

Uusien digitaalisten palvelujen ja niitä tukevien IT-ratkaisujen kehittäminen on paljon muutakin kuin tietotekninen haaste. Asiakaskokemus huomioidaan jo useimmissa kuluttajille suunnatuissa palveluissa, mutta järjestelmiä ja palveluita ylläpitävien ihmisten käyttäjäkokemus unohtuu edelleen helposti.

Liiketoimintaa ja yrityksen operatiivista mallia tukevat tietojärjestelmät sekä ihmiselle suunnitellut, tehokkaat ja helppokäyttöiset työkalut ja prosessit ovat tärkeä osa kokonaisratkaisua teknisen laadun ja käyttäjäkokemuksen lisäksi. Kaikkien näiden tärkeiden näkökulmien huomioiminen ratkaisun suunnittelussa ja toteutuksessa voidaan varmistaa Talent Basen yhdessä asiakkaidensa kanssa kehittämän KAPO(R) -mallin avulla.

Laaja käytännön kokemuksemme suurista ja vaativista hankkeista takaa, että asiakkaamme saavat käyttöönsä kokonaisvaltaisesti ajattelevat ammattilaiset.

Työskentelemme useimmiten liiketoiminnan ja IT-toteutuksen rajapinnassa. Toimimme osana tiimiänne ja autamme siellä missä tarvitaan, esimerkiksi uusien liiketoimintalähtöisten digitaalisten palvelukonseptien luomisessa, palveluiden toteuttamiseen vaadittavien ratkaisujen muotoilussa sekä toteutuksen ohjaamisessa. Palveluihimme sisältyy myös työtapojen ja toimintamallien kehitys.

Toimimme muun muassa seuraavilla osa-alueilla:

Kysy lisää!

Sami Masala, Palvelualueen vetäjä

Palvelualueen asiantuntijoita