‹ Referenssit

Asiakassuhteen hallinnan tehostaminen

  • Asiakkuudenhallinta
  • Datan hallinta ja laatu

Informaationhallinnan kehityshanke

Castrén & Snellmanin tavoitteena on olla edelläkävijä toimialansa digitalisoitumisessa ja palvella asiakkaitansa paremmin hyödyntämällä dataa uudella tavalla sekä johtamalla myyntiä hallitummin.

CASTRÉN & SNELLMAN

Kansainvälisesti toimiva asianajotoimisto Perustettu: 1888
Henkilöstö: 250 henkeä
Liikevaihto 2017: 43,9 MEUR

“Tämä karttaratkaisu hyödyntää olemassa olevaa kumppani-, yhteys- henkilö- ja asianajajatietoa. Erotumme kilpailijoistamme visualisoimalla maailmanlaajuisen verkostomme.”

– Heikki llvessalo, Kehitysjohtaja, Castrén & Snellman


Kysy lisää!

Nino Ilveskero, myyntijohtaja

Nino Ilveskero